tisdag 2 juni 2009

kreativitism existerar inte alltid




Dags att vara kreativ igen. Jag ska vara ärlig med att jag faktiskt försökte fuska. Jag frågade nämligen några hjärtan om en bra idé till ett inlägg, men i sista sekunden förstod jag allvaret i det hela. Jag måste ju som bloggerska (man spyr lite) hitta egna, roliga och fyndiga rader. Vilket å andra sidan inte alla lyckas med och ungefär DÄR kan Blondin Bella känna sig träffad. Hon tjänar multum på att skriva om hur mycket hennes senaste plagg kostade och för att citera Raymond och Marias hit; "Ingen vill veta vart du köpt din tröja..." Men men, för att göra business krävs inte smartskallar..

Igår hade vi förövrigt pick-nick med världens bästa rock´n roll klass. Det var så bra det bara kan bli, så tack! Jag bifogar därför bilder här ovan sedan den fina kvällen. Jag tycker om er så mycket så massa kärlek till er!

Inget mer vettigt att säga för kvällen mer än att man lär sig något nytt varenda dag. (Elin du är bäst, det är ingen nyhet)

So long flaggstång

1 kommentar: