torsdag 18 juni 2009

Veggiekorv


Jag passar på att inte passa in eller passa vidare.

Är hemma på lunchrast som det så fint heter. Äter veggiekorv och lyssnar på gammla jazzdängor. Idag har jag suttit i kassan utan att göra ett enda fel. Jag känner att jag gör framsteg på fronten.

Nåja, jag tänkte mest använda detta inlägg för lite reklam..
På lördag händer det grejer i Norberg. Jag har spelning i folkparken tillsammans med The Boppers och Marcus Fagerwall. Titta gärna förbi och ta tillfället till akt att rocka loss eller inte. Jag skulle inte banga.

Glöm inte heller att kolla in min myspace ikväll. Ny layout, bilder och eventuellt en ny låt.

FRED!

Hej korea i september!!!

(Naturgodis 41)

3 kommentarer:

  1. DU ÄR SNYGG MÄNNISKA!!

    SvaraRadera
  2. Korea? ska du dit ? när då?:D

    SvaraRadera
  3. vacker som en dag =)! ha en fin midsommar.... //jag Per

    SvaraRadera