tisdag 9 juni 2009

Kärlek och hat, fiende- kamrat.



Livet leker. Jojo, vuxenlivet har börjat. Studenten och skolan är över, Konsumkläderna sitter som en smäck (nej) och jag har fått världens finaste longboard av världens bästaste Per.

Studenten och fredagen var ju verkligen en upplevelse i sig. Jag har aldrig gråtit, skrattat haft så ont i hjärtat och samtidigt vart så lättad som i fredags. Dagen var underbar på alla tänkbara sätt och inte minst tack vare min genomvackra klass.
Lördagen spenderade jag med alla mina hjärtan och det var perfekt! Jonna åt jätte mycket tårta och allt var i sin ordning. Crousingen var... speciell.
Söndagen bestod av Karlsson på taket med Jonna. På måndagen började jag finkneget och jag fick nya charmiga kläder. Jag har redan lyckats lära mig bananer 4011, godis 40 och vaxdukar 60, helt utantill.

Snabb genomgång. Kan hända att hon skriver mer senare.


Kärlek.

5 kommentarer:

  1. hahahaha du o rasmus o era koder.. kommer bli er grej haha!!

    SAKNAR DIG!!!!<3

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara säga att det speiar ingen roll hur kläderna ser ut! Du är lika fin jämt!
    LAVVO
    reserven

    SvaraRadera
  3. fy faaan va du e cool och snygg matil

    SvaraRadera
  4. Det var ett jädra tjat om denna tårt-incident. Tårta är gott och jag var hungrig!

    SvaraRadera
  5. Passionsfrukt då? =)

    Sis

    SvaraRadera