tisdag 16 juni 2009

Sång och dans, skratt och lek.


Detta inlägg tillägnar jag Falun och dess snygga vyer.

Fredagen var extremt rolig. Min vackra vän Elin (se vänster) tog studenten och jag fick äran att göra hon och hennes klasskompisar sällskap.
Dagen började så fint med utspringet vid Lugnetskolan och jag grät i vanlig ordning hysteriskt. Jag var ganska inställd på det eftersom jag redan i bilen började successivt att snyffta. Hur som helst. Det är kvällen jag vill komma till. Efter några timmar på fältet kände jag mig som en i gänget, jag kände mig som en av eleverna i media klassen. Jag började därför kring 00.14 snåret att sjunga med i ramsor som "vad lyssnar vi på?! -MP3!!"
Nåja, kvällen slutade vackert på Rådhusgården och där var det inte fy skam. En lyckoträff med andra ord.

Förresten, glöm inte vilka som ska med.. ALLA ska med!


Kärlek.

(Jordgubbar 3355)

1 kommentar:

  1. hahaha, ja falukvällen var en lyckad falukväll! Jag kommer och handlar jordgubbar av dig i morgon..

    SvaraRadera