söndag 22 mars 2009

idioti


VS.






Jo visst är det så! Inte en rad skriven i bloggen på flera veckor och så plötsligt, PANG! Jag har blivit inspirerad. Inspirerad av idioter. Visst det kan låta hårt men man kan säkert hitta nått fint i det också. Till exempel att jag blivit inspirerad.
Vet dock inte till vad. Vill göra nått storartat, nått som väcker reaktioner. Kom dessvärre inte på något speciellt så det blev bloggen nu igen...

Idioter. Dom finns överallt. Ute, inne, på tv, i radio, i tunnelbanan, i bussen, utomlands och inomlands. Överallt! Denna vecka finns det två personer från tv som upprört mig allra mest. Linda Rosing och tanten med hatt i robinson.
Linda som desperat försöker hitta kärleken bland andra puckon i en serie på kanal nånting. HON HAR EN EGEN SERIE! och där har vi genast en till person som inte kan vara allt för intelligent; personen som kommer på programmet!
Ett antal sliskiga killar som gör ALLT för att synas i tv, samtidigt som de försöker vinna tid med Rosings botoxfejja. INTELLIGENT!
Samtidigt lär jag ju ge mig själv lite skäll som väljer att titta på programmet där i tisdags eller när det kan ha vart. Jag vet inte om jag inte kunde slita mig pga. att jag är så fascinerad av Lindas ansikte, som endast är kapabel till att göra en enda min, eller om det var något annat spännande. Typ gissa hur många hjärnceller alla killarna i programmet har.. TILLSAMMANS!

Okej, nu vet jag inte varför jag hoppar på tanten med hatten i robinson, men jo! Hon skadehögg en ödla i ren hast, bara för att! Sedan bestämmer hon att hela teamet ska riva det färdiga huset för att bo närmare vattnet(träsket), vilket hon fick äta upp ungefär när tidsvattnet steg. Jag menar; detta resulterade i att allt slit med rivningsprocessen var förgäves och nu fanns heller inget hus! INTELLIGENT TANT 2009!

Nu skulle det kunna vara så att ni som läser tänker; "varför ens ödsla energi på detta". Och ja, det kan man fundera över. Kanske är det Linda och Hatt-tanten som får ut för andras agerande. vem vet....

Nu får vi ju inte glömma att det finns väldigt många vackra människor också! Kärlek till er!


Peace\/

3 kommentarer:

  1. Men darling! Har du en blogg? Kul att jag hittade hit!
    Om du visste hur mycket jag längtar tills i sommar! Men förstår inte hur jag ska klara att INTE börja gråta när du sjunger. (Förmodligen så gråter jag ändå redan men...)
    Ta hand om dej så hörs vi snart! Jag älskar dig!

    Anna

    SvaraRadera
  2. hahhaha!!!! bästa!!!!!

    SvaraRadera
  3. haha du e så rolig.... " trummar menande i luften"

    SvaraRadera