lördag 28 februari 2009

Snyggast.se

Egogirl2000, stardustbaby, sweetie1984 och sist men inte minst bambigirl som duktigt visar upp vad som visas kan.
På killsidan har vi lite manligare och hårdare namnvarianter som Intuition, virus_tim, complexxxx och tobbsan. Getto_krille är dock killen med kollen och ligger därför etta. För att citera honom: "Jag köpte kläder för 3000".

Jag måste bara ge en klapp på axeln till människan som skapat denna intelligenta sida. Vad den vill sända ut för budskap är det inga som helst tvivel om. Jag ska förklara.
Man lägger upp bilder på sig själv. Är man tjej så ska man helst ha hotpants, magtröga, navel piercing och tribal i svanken för att få det högsta betyget "wow! 10..." Tycker man dock att personen på bilden är ful trycker man på knappen "urk..." och ger då personen ett poäng. Killar kan ju förslagsvis ha några kg vax i håret och le med sina välblekta tänder. Man kan ju också ta till sig getto_krilles förslag om att köpa kläder för 3000 kronor.

Trycker man vidare på en speciell person som man fastnat extra mycket för, så kan man där se fler bilder och en liten personlig sida där man kan skriva allt spännande om sig själv. Här citerar jag sweetie1984 som på sin presentation är frustrerad över sitt msn trubbel.
"Tjo msn: madde_015@hotmail.com wiii Söker nya vänner. Ha bild på er o ingen annan på msn då är de roligare o snacka. De skulle väll du också tycka?!?! juste!"
Bra sagt sweetie som för att tillägga är 24 år.

Men nu ska jag inte vara den som är den. Det finns ju faktiskt inte bara tjej och kill- kategorier. Det finns ju också kategorier som skiss, kul bilder, bakgrundsbilder och djur. Kan det bli mer underhållande?
Tack och klapp på axeln till du framgångsrika människa som skapat snyggast.se.
Jag är imponerad!

Jag slänger upp en bild som du kan placera i vilken kategori du vill. Kul hade vi i alla fall och Falun är en fin en stad.

SOOO LOOOONG flaggstång....

2 kommentarer:

  1. enda riktiga bloggen.. tack för das underhållning :D

    SvaraRadera
  2. haha snyggast är en lite halvknepig sida :)

    SvaraRadera