onsdag 18 februari 2009

IN MY RED






Wow, jag börjar bli aktiv. Känner att bloggen börjar ta över min vardag, mitt liv. Har bloggat VARJE DAG ända sen igår. Trevligt.

Dagen har vart grym bortsett från förmiddagen som var hemsk och tråkig. Eftermiddagen var bra med kör och kvällen var toppen av det hela. Rep med Mr. Karlsson och Dr. Nordström. Tillsammans är vi ljuset i din gråa vardag skulle man kunna säga.
Vi testade två trumisar och en basist och tjaa, det gick hur bra som helst. Vi är nog ganska klara med hur det kommer bli nu. Efter mitt sportiga lov sätter vi igång på allvar.
Hur som hellst, nu skriver jag inget mer, bilderna får helt enkelt tala för sig själv. Jag låter dess närvaro och utstrålning berätta resten.

Tack och bock

2 kommentarer:

  1. nu har ju du tvingat mig att följa detta "onödiga" bloggande, men det blir väl ännu en rutin antar jag! Snygga bilder btw, ett plus i kanten där matildie! CALL ME senare blondinmatilda ;) moahaha PUSS PUSS PUSS PUSSS PUSS PUSS/ Linafilosoferar!

    SvaraRadera
  2. Blogg-matilda! Skäms! J.W

    SvaraRadera