tisdag 24 februari 2009

Intressant läsning






Min inspiration riktigt flödar här bakom tangentbordet.


Nej men ärligt talat. vad skriver man om i en blogg?


"hej idag har jag ätit kebab och kollat på beck, annonsmannen." Totalt ointressant!

Jag menar, vem bryr sig? Seriöst? Vem bryr sig om man äter kebab eller inte. Okej, dåligt exempel. Man ska inte äta kebab men om jag säger såhär; Ingen bryr sig om vad man har för sig om dagarna om man inte är i japan och gör nått stordåd.

Nåja, vill du få lite vårkänsla så kan jag precis som Dick tipsa om Jakob Hellman med låten vara vänner. Spelar ingen roll vad man är på för humör, den piggar upp hur som. Jag sitter just nu och äter kräm med Jakob så fint sjungande i bakrunden. Vill du istället demostrativt inte känna någon vårkänsla och istället tjura lite kan du alltid lyssna på cold war kids med hospital beds. Den lyssnar jag aldrig på när jag äter kräm Och jaha, då hamnade vi där igen,
T-O-T-A-L-T OINTRESSANT!

Hörrni, vi stannar här. Känner att jag fastnat lite smått.
Bilden har ingenting med nånting att göra. Förutom att jag saknar de inrökta grannarna i prag, och prag naturligtvis.
So long flaggstång




1 kommentar:

  1. cold war kids , riktigt potensiella. Kul att du nämner dem, har precis börjat lyssna på dem tack vare att nina persson tipsade om dem i "och dom kallar oss artister" lyssna på "something is not right with me". riktigt bra låt om du vill ha något att lyssna på medan du tänker dig att du slår ner någon,.. något jag ofta brukar göra!

    hur som haver. sov gott kära du! och glöm aldrig vilken fin och underbar vän du är! / bzzzz

    SvaraRadera