lördag 13 februari 2010

alla stjärtars dag


I morgon är den här. Alla hjärtans dag som utan tvekan är den mest överskattade dagen på hela året. Det är en jätte fin tanke att man har en dag där temat är kärlek. En liten fråga bara.. Borde inte det vara alla hjärtans dag alla dagar om året? Då menar jag inte att affärerna ska vara fullproppade med skeva nallar som säger "Aj Löv ju" med ett fjäskigt leende. Jag menar naturligtvis att vi ska uppskatta och älska varandra varenda dag. Med eller utan geléhallon och rosor.. Varje dag hela långa året ska vi tänka extra mycket på varandra. Det kan ju inte bli annat än succé? Det skulle kunna bli lika stort som kissies nya tuttar..

Såå.. Dagen till ära..
Tack alla där ute som förgyller mitt liv. Jag älskar er om och om igen! Igen och igen..

/Eder

Ps. Ville hitta den ultimata "alla hjärtans dag- nallen" utan resultat. Känns inte denna lite extra stel? "Jag orkar inte leva mer", typ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar