onsdag 12 augusti 2009

pantertanter

god afton alla speciella.

Jag sitter just nu i studion i självaste Torsås och har precis hunnit med min andra låt för idag. Är gaaalet trött nu måste jag erkänna. När jag kommer tillbaka till han Kristian Opel tänkte jag köpa nått jag är välförtjänt av och sen spela lite fint piano.

I förrgår jobbade jag min sista dag på da konsum och det känns bra, förutom att jag plötsligt är arbetslös och eländig. Men tro mig, jag jobbar för livet för att hitta något nytt. Jag har ju förövrigt fått lägenhet på självaste Östermalm i dagarna och då krävs det att man har cash. Precis som resten av alla findrickande pantertanter på Stureplanen.

KÄRLEK

ps. jag saknar ett fiskeproffs...

1 kommentar:

  1. Vi längtar efter dej Tilda
    Med eller utan hatt :)
    Pussar mamma och pappa

    SvaraRadera